Monday, February 25, 2008

George Baker:Buikloop zorgt voor benauwde uurtjes

AMSTERDAM - George Baker (Una Paloma Blanca, Little Green Bag) beleefde zaterdagavond benauwde uurtjes tijdens een optreden in Roermond. Buikloop zorgde ervoor dat hij tussen de hits door af en aan de coulissen in verdween.
"Ik was de hele dag al niet lekker, maar wilde het concert niet afzeggen",vertelde Hans Bouwens, zoals de artiest eigenlijk heet, maandag smakelijk in de radioshow van Edwin Evers. Ik riep tegen de band dat ze even een bluesje in E moesten spelen, en dat minstens tien minuten. En ik als een speer naar de wc. Dat gebeurde een aantal keren, maar het publiek had groot begrip. Ik heb me die avond letterlijk en figuurlijk leeggespeeld."

--Uitgegeven: 25 februari 2008 10:00 >(c) ANP

0 Comments:

Post a Comment

<< Home